O Agenciji

 

NADLEŽNOSTI

Agencija za vođenje sporova u postupku privatizacije osnovana je Odlukom Vlade 05 broj 02-503/2016-2 od 23. januara 2016. godine, kao institucija nadležna za obavljanje stručnih poslova zastupanja u postupcima pred sudovima, arbitražama, organima uprave i drugim nadležnim organima, u kojima je Agencija za privatizaciju imala položaj stranke ili umešača, a koji su pokrenuti pre 1. februara 2016. godine.

Sedište Agencije je u Beogradu.

U skladu sa Odlukom o osnivanju Agencije za vođenje sporova u postupku privatizacije („Službeni glasnik“, broj 5/2016), Agencija obavlja sledeće poslove:

1) zastupanja pred sudovima, arbitražama, organima uprave i drugim nadležnim organima, u kojima je Agencija imala položaj stranke ili umešača, a koji su pokrenuti pre 1. februara 2016. godine;

2) vođenja posebne ročišne evidencije;

3) praćenja sudskih predmeta;

4) druge poslove predviđene Statutom Agencije.

Saglasno odredbi člana 31. stav 4. Zakona o izmenama i dopunama Zakona o privatizaciji („Službeni glasnik RS“, broj 112/2015), Agencija za vođenje sporova u postupku privatizacije smatra se pravnim sledbenikom Agencije za privatizaciju u sudskim i drugim postupcima u kojima je Agencija za privatizaciju imala položaj stranke ili umešača, a koji su pokrenuti pre 1. februara 2016. godine.

Agencija posluje u skladu sa propisima o javnim agencijama, ima svojstvo pravnog lica koje je stekla upisom u sudski registar, sa pravima obavezama i odgovornostima utvrđenim Odlukom o osnivanju i Statutom Agencije.

 

ORGANIZACIJA

U skladu sa Zakonom o javnim agencijama i Odlukom o osnivanju Agencije za vođenje sporova u postupku privatizacije organi Agencije su Upravni odbor i direktor.

Organizaciona šema Agencije za vođenje sporova u postupku privatizacije

Organizaciona šema Agencije za vođenje sporova u postupku privatizacije

Za obavlјanje poslova iz delokruga Agencije obrazuju se sledeće organizacione jedinice:

- Kancelarija direktora Agencije,
- Sektor za pravne poslove i lјudske resurse,
- Sektor za finansije i opšte poslove.

Kancelarija direktora Agencije obavlјa poslove:

  • koordinacije rada direktora Agencije i direktora sektora; organizovanja sastanaka kojima prisustvuje direktor Agencije; organizovanja protokola direktora Agencije; pripremanja dokumentacije za sastanke kojima prisustvuje direktor Agencije; vođenja zapisnika sa navedenih sastanaka; vođenja arhive direktora Agencije; kontrole realizacije naloga izdatih od strane direktora Agencije; posredovanja u kontaktu sa ostalim zaposlenima, ministarstvom Republike Srbije nadležnim za poslove privrede i privatizacije, drugim ministarstvima, organima i organizacijama Republike Srbije.

Sektor za pravne poslove i lјudske resurse obavlјa poslove:

  • izrade, praćenja i primene normativnih akata Agencije; izrade ugovora za potrebe Agencije; izrade mišlјenja na nacrte zakona, predloga uredbi i opštih akata Agencije, postupanja po zahtevima za pristup informacijama od javnog značaja; izrade informatora o radu u saradnji sa drugim organizacionim jedinicama; sprovođenja aktivnosti koje se odnose na rad Upravnog odbora Agencije (pripremanje sednice i dostavlјanje materijala članovima Upravnog odbora i aktivnosti u vezi sa sprovođenjem pisane sednice); zastupanja Agencije u postupcima pred sudovima i drugim državnim organima; vođenja posebne ročišne evidencije za postupke koje neposredno vodi Sektor; organizovanja konsultacija i stručnog praćenja realizacije zaklјučenih ugovora i rada advokata koji su angažovani na tekućim predmetima.
  • zasnivanja i prestanka radnog odnosa u Agenciji; vođenja personalnih dosijea zaposlenih; vođenja evidencija i statistika iz oblasti radnih odnosa, penzijskog, invalidskog i zdravstvenog osiguranja za potrebe zaposlenih u Agenciji; izrade akata kojima se uređuju pitanja iz radnih odnosa; praćenja, proučavanja i primene propisa iz oblasti radnih odnosa i zarada zaposlenih; pripreme i praćenje realizacije planova lјudskih resursa; izrade planova i programa za unapređenje; upravlјanja lјudskim resursima i unapređenja kvaliteta rada i motivacije zaposlenih; organizovanje obuke i stručnog usavršavanja zaposlenih, pripreme i praćenja primene metoda za ocenjivanje rada zaposlenih, bezbednosti i zaštite zdravlјa na radu.
  • pružanja stručne podrške Sektoru za finansije i opšte poslove;
  • Sektor sarađuje i koordinira sa drugim organizacionim jedinicama Agencije, a u cilјu efikasnijeg rešavanja spornih pravnih pitanja; obavlјa i druge poslove u skladu sa zakonom.

Sektor za finansijei opšte poslove obavlјa poslove:

  • praćenja stanja i prometa novčanih sredstava na računima u nadležnosti Agencije; pripremanja podataka i izrade finansijskog plana Agencije; obračuna prihoda, rashoda, obaveza i potraživanja i novčanih tokova po projektima i organizacionim jedinicama Agencije; saradnje sa eksternim institucijama vezanim za materijalno-finansijsko poslovanje; organizovanja i usmeravanja pravilne primene važećih materijalno-finansijskih propisa u poslovanju; korespondencije sa Ministarstvom finansija - Uprava za trezor; vođenja poslovnih knjiga; izrade periodičnih i godišnjih finansijskih izveštaja - završnih računa; praćenja propisa iz oblasti materijalno-finansijskog poslovanja; sastavlјanja poreskog bilansa i drugih zakonom propisanih obrazaca; evidentiranja osnovnih sredstava i evidentiranja promena na osnovnim sredstvima; obračuna i isplate zarada zaposlenih u Agenciji i naknada za angažovana lica; i drugi poslovi u skladu sa zakonom kojim se uređuje računovodstveno i finansijsko poslovanje;
  • obezbeđenja osnovnih sredstava i potrošnog materijala za Agenciju; skladištenja i izdavanja osnovnih sredstava i potrošnog materijala Agencije; pripremanja periodičnih i godišnjih trebovanja osnovnih sredstava i potrošnog materijala na nivou cele Agencije; poslove protivpožarne zaštite u skladu sa važećim propisima; saradnje sa dobavlјačima i praćenja realizacije ugovora, provere ispravnosti i usklađenosti računa; uređenja i opremanja poslovnih prostorija Agencije; prevoza zaposlenih službenim vozilima Agencije; staranja i evidencije o telekomunikacionim sredstvima Agencije; dopremanja, premeštanja, dodavanja i menjanja računarske, elektronske i telekomunikacione opreme za potrebe zaposlenih u Agenciji; izrade akata kojima se uređuju pitanja iz opštih poslova;
  • pripreme godišnjeg plana javnih nabavki/nabavki dobara, radova i usluga koje su finansirane sredstvima Agencije, kao sastavnog dela finansijskog plana, sprovođenja procedura javne nabavke/nabavke dobara, radova i usluga koje su finansirane sredstvima Agencije, a u skladu sa zakonskim i podzakonskim aktima Republike Srbije, odnosno internim aktima Agencije kojima je regulisana oblast javnih nabavki/nabavki; izrade akata kojima se uređuju pitanja iz javnih nabavki/nabavki;
  • prijema i ekspedovanja (interno i eksterno) pošte i dokumentacije iz delokruga Agencije; zavođenja i arhiviranja dokumentacije iz delokruga Agencije; klasifikovanja, organizovanja, arhiviranja i unosa podataka u bazu podataka; fotokopiranja i koričenja dokumentacije po potrebi zaposlenih u Agenciji; skeniranja akata Agencije; administrativno – tehničke poslove za potrebe Agencije; kurirske poslove, poslove selidbe osnovnih sredstava, dokumentacije i materijala Agencije;
  • pružanja stručne podrške Sektoru za pravne poslove i lјudske resurse;
  • druge poslove u skladu sa zakonom.

 

Izveštaj o izvršenju budžeta za 2019. godinu

Rešenje o davanju saglasnosti na Program rada AVSPP za 2020. godinu

Program rada za 2020. godinu

Rešenje o davanju saglasnosti na Finansijski plan AVSPP za 2020. godinu

Finansijski plan za 2020. godinu

Izveštaj o izvršenju budžeta za 2018. godinu

Rešenje o davanju saglasnosti na Program rada Agencije za vođenje sporova u postupku privatizacije za 2019. godinu

Program rada Agencije za vođenje sporova u postupku privatizacije za 2019. godinu

Rešenje o davanju saglasnosti na Finansijski plan Agencije za vođenje sporova u postupku privatizacije za 2019. godinu

Finansijski plan Agencije za vođenje sporova u postupku privatizacije za 2019. godinu

Rešenje o davanju saglasnosti na Program rada Agencije za vođenje sporova u postupku privatizacije za 2018. godinu

Program rada Agencije za vođenje sporova u postupku privatizacije za 2018. godinu

Rešenje o davanju saglasnosti na finansijski plan Agencije za vođenje sporova u postupku privatizacije za 2018. godinu

Finansijski plan Agencije za vođenje sporova u postupku privatizacije za 2018. godinu

Rešenje o davanju saglasnosti na Program rada AVSPP za 2017. godinu

Program rada AVSPP za 2017. godinu

Rešenje o davanju saglasnosti na finansijski plan AVSPP za 2017. godinu

Finansijski plan AVSPP za 2017. godinu

Izveštaj o izvršenju budžeta za 2017. godinu

Rešenje o davanju saglasnosti na program rada za 2016. godinu

Program rada za 2016. godinu

Rešenje o davanju saglasnosti na finansijski planza 2016. godinu

Finansijski plan Agencije za 2016. godinu

Izveštaj o izvršenju budžeta za 2016. godinu